.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر مسئول تابناک تغییر کرد

نقد متعهدانه و دلسوزانه امور كشور از موضع انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي آن در سايت مورد تاكيد است و سايت خود را ملزم به پيشگيري امور از انحراف از مواضع انقلاب اسلامي و امام و رهبري مي داند و در راستاي تقويت و احياء ارزش‌هاي اسلامي گام برمي دارد.

نقش مطبوعات و رسانه در ساماندهي ارتباط با افكار عمومي بسيار موثر و تعيين كننده است و مي‌بايست با دقت در اين زمينه به برنامه‌ريزي پرداخت.

اميرعلي اميري، رييس شوراي سياست ‌گذاري سايت تابناك در مصاحبه‌اي ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: ساز و كار لاز م براي قانونمند شدن نقش رسانه و نحوه برخورد و مديريت دستگاه‌هاي نظارت به نحوي كه طبق قانون اساسي لطمه‌اي به آزادي بيان و جريان سالم اطلاعات وارد نشود، از جمله عوامل مهم در سير تكاملي مطبوعات و رسانه‌ها در كشور خواهد بود.

وي تاكيد كرد: هم اكنون كه اصلاح قانون مطبوعات و قانون مربوط به خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري در كميسيون فرهنگي مجلس مطرح مي‌باشد، توجه به اين امر ضروري است و بايد رويكردي مدنظر قرار گيرد كه ضمن اينكه مطوبعات و رسانه‌ها بتوانند با احساس امنيت در اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي افكار عمومي ايفاي نقش نمايند، مصالح و منافع ملي نظام و كشور نيز رعايت و سيستم هاي نظارتي قادر باشند، نظارت متعادل خود را بر روند فعاليت رسانه ها اعمال نمايند.

اميري افزود: سايت تابناك، خود را مقيد به ترجيح منافع ملي كشور بر منافع جزئي ديگر مي‌داند و ارتقاء سطح آگاهي عمومي نسبت به آنچه در كشور و جهان مي گذرد تلاش مي كند، نقد متعهدانه و دلسوزانه امور كشور از موضع انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي آن در سايت مورد تاكيد است و سايت خود را ملزم به پيشگيري امور از انحراف از مواضع انقلاب اسلامي و امام و رهبري مي داند و در راستاي تقويت و احياء ارزش‌هاي اسلامي گام برمي‌دارد.

اميري همچنين اضافه كرد: به منظور ارتقاء كيفيت عملكرد سايت افراد جديدي به شوراي سياست‌گذاري سايت تابناك اضافه و از حضور انها استفاده مي شود. همچنين براردمان مهندس غلامرضا قميشي به عنوان مديرمسئول سايت تعيين و شروع بكار نموده‌اند. راه اندازي سرويس‌هاي جديد و تقويت سرويس‌هاي خبري در موضوعات مختلف در سايت نيز مدنظر و از برنامه هايي است كه مديرمسئول جديد پيگيري خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.